söndag 15 juni 2014

Stugan i dag!

Kom till stugan i dag.Regnet kom efter jag kom fram,fast de va så lite.I natt ska de visst bli
5grader bara. Har gjort ren frysen. Efter att jag glömt dörren öppen.Kvällen bjöd på mat o tv.Fast de va inte mycket att se.Just nu är de fotboll som gäller på Tv.Inget jag vill
kolla på. Så de blev o sova i stället.

LÖRDAG: Vaknade vid 08 tiden.De blåser o solen tittar fram lite,men absolut ingen värme  endast 11grader nu på fm.På  fm kom Anna- Lisa o jag bjöd henne på frukost.Pratade en stund.
Linda o David kom förbi efter att varit till Rättvik i natt.Dom fikade o stannade en liten stund-
Dom skulle ut på Mälaren med kompisar på eftemiddan. Jättekul att ni tittade förbi.

Eftemiddan kom min kusin Hans o hans dotter Veronica.Hade lovat honom att han skulle
få skåpet som hans Pappa hade gjort.Kul att träffa dom.
Jag packade ihop o åkte hem vid 18 tiden. Jag ska ju jobba i morrn (söndag)´Men dagen har
bjudigt på blåsig men fint väder ändå. Jag är så njöd med mitt lilla ställe jag har..


                                           David&Linda kom förbi en sväng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar