onsdag 5 augusti 2015

Onsdag o alla åker hem!

Vakna vid 0530 o de regnade. Gick o la mej  en stund till.Vaknade 10,10.Oj värst så länge jag sov. gick upp koka kaffe o dukade frulle till dom andra. David hade köpt sej ett metspö.Så de blev att alla gick ner o metade. Dom fick fisk.Men slängde i den igen. Så va dagen inne när alla skulle åka hem. O fy va tråkigt.Tycker  de är så roligt när mina barn o barbarn kommer. Älskar dom så mycke.O nu är jag skälv här stugan.För en stund sen kom de en massa scoter gående. Ja dom brukar ju komma varje år. Dom stannade o pratade lite.Har nu ätit lite mat. O varit ner o låst båten o plockat undan lite saker.
Tack Linda o David för presenten jag fick! Tack Camilla o tjejerna för den fina blombuketten.Jättekul o ha er här mina barn o barnbarn. O våran lilla Ella som oxå sovit här i stugan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar