söndag 20 augusti 2017

Denna helg i stugan!

Lördag fm regnet stod som spön i backen. Så himla tråkigt. Man har ju ingen lust med nåt. Så de blev tv på förmiddagen . Sen märkte jag att de regnade in o kom in vatten vid öppna spisen. Tyckte de va konstigt.Har aldrig märkt nåt sånt förut. Så Oskar o Jabben kom hit o kollade så att dom inte gjort  nåt fel när dom bytte taket. Men allt bra.. Hade nog bara regnat in på snedden av huven..
Solen kom o jag klippte gräset o rensade lite ute. Börje är här o Sören o Elisabeth är här. Sören kom förbi en sväng. Han hade hittat några kantareller. Man märker nu så här i slutet på  Augusti att löven börjar bli gula.Ja Hösten börjar närma sej. Skolorna börjar nästa vecka.. Ja värst va sommaren har gått fort. Men jag har njutit att vara här i min stuga. De som är mest trevligt de är ju när mina barn o barnbarn kommer.. Har ju så fina o härliga barn.. 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar