onsdag 22 augusti 2018

Inger kom till stugan!!

Jag kom till stugan. Passade på att klippa gräset. Inger kom i dag. Så trevligt o ses tycker jag. Vi gjorde lax till middag. Pladdrade på som vanligt..Hade en mysig kväll. Vädret va fint.



Torsdag. Jag o Inger åkte hem till mej o lämnade min bil. Åkte sedan o hälsade på hennes mamma  Alice, som numera bor på Herrhagsgården. Ja hon skrattade o va så glad. Ja de va ju ett par stycken till som jag känner som var där. Ja usch o fy för  Demens!! Men dom verkade må bra . Skönt de.
Va även till Liljan o titta in till Ingers föräldrar. Inte mycket som hänt där inte.. Träffade även Kjell o Leif. Va in till Karin en sväng.. Hon ska till o fylla 90 snart.. OjOj va tanterna blir gamla..
Tillbaka till stugan igen då..Vi åt lite rester. Inger badade de va 19 gr i sjön.. Burr va ruggit..
Fredagen då bar de neråt landet . Vi åkte till Stockholm o hämtade en tavla.. Sen vidare mot Jönköping!!! Kanonväder I
Inger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar