söndag 3 juli 2022

Snabbvisit!

 Göran här i helgen. Jag jobbade extra igår. Sen åkte direkt hit! Fin väder o klippte gräset o satte blommor. Göran fällt ett träd. Lite  o göra då. Hade en fin kväll igår. Solen sken men de gick vågor på sjön..



 I dag Söndag o de blev lite gjort i dag oxå. Göran fixade med båtmotorn. O vi klippte lite mera gräs. Tömde min släpvagn som ska besiktas på onsdag i Borlänge. Hade gjort en intresseanmälan på en lägenhet i Borlänge, så jag åkte o titta vart den låg. Träffade en tant där som kom med skräp. Jag stannade o pratade lite med henne. Ja de visade sej att hon hade bott i Idkerberget o att hon var Maj´s syster Birgitta. Ja tänk va världen är liten. Tänk att jag skulle träffa henne i dag. Ja de va så trevligt!
                                                                     Birgitta  85 år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar