tisdag 1 augusti 2023

Familjen träffas!

 I dag ska vi fika o grilla  här i stugan. Vi träffades vid lunchtid. Dagen va fin till en början. Sen kom regnet. Ella o Alice o lilla Alva badade en stund  fast de regnade. Barnen  hade kul tillsammans. Jag fick fina blommor av mina flickor för att jag fyllt år o sen blivit Pensionär. Rosorna grävde David o Peder ner. Oj va dom jobbade med detta. Nu hoppas vi att de kommer o blomma fint vid stugan. Av Celinn o Martin fick jag en burk nykokt hjortronsylt. I år blev vi 22 stycken här vid stugan. De va en trevlig dag! Linda hade bakat 2 kakor ! Tack så mycket för de.








De va synd att de blev dåligt väder ☔️🌂 Men dom som kom verkade trivas vid Smultronstället ändå! Nyss fyllda 67 år o att jag då slutade jobba i Mars månad. Men jobbar lite som vikare ibland. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar